Publicatie

Google My Business: zet je organisatie op de kaart bij boekers en bezoekers

Thema: Marketing & branding

De eigen website van een toeristische organisatie is allang niet meer het enige belangrijke online marketingkanaal. Het is slechts één van de honderden zogenaamde touchpoints binnen de customer journey van een doelgroep. Google speelt daarin een grote rol. Hoe zorg je ervoor dat je gevonden wordt?

In dit whitepaper lees je hoe je als DMO of organisatie in de toeristische sector de mogelijkheden van Google Maps en Google My Business zo slim mogelijk inzet om (potentiële) bezoekers te informeren, te inspireren en met ze te communiceren. Het bevat concrete handvatten en tips en laat zien hoe je met eenvoudige stappen je organisatie beter vindbaar kan maken en op de kaart kan zetten bij zoekers en boekers.

Met een aantal kleine investeringen in Google My Business kun je als toeristische organisatie een groot effect bereiken!

Heb je naar aanleiding van deze whitepaper nog specifieke vragen? Neem dan gerust contact op met Sanne van Let.

Bekijk de publicatie

Dit whitepaper geeft je praktische tips en handvatten om je bedrijf goed vindbaar te maken voor bezoekers in Google.

Download de whitepaper