Publicatie

PR-activiteiten: hoe maak je ze duurzamer?

Thema: Nieuws

Samen met regio’s en steden kijken we naar een duurzame manier van itnernationale persbewerking. De belangrijkste vragen en uitkomsten hebben we op een rijtje gezet. Een mooie stap in de richting van een gezamenlijk duurzaamheidspact!

De landelijke visie Perspectief 2030 gaat over de duurzame ontwikkeling van de bestemming Nederland en de veranderende rol van toerisme. Een van de pijlers van Perspectief 2030 is het verduurzamen van de bestemming Nederland en van activiteiten ter promotie van de destinatie. Samen met partners, steden en regio's heeft NBTC gekeken naar wat dit betekent voor onze PR-activiteiten.

Whitepaper duurzame PR-activiteiten

Of het nu gaat om de activiteiten die we aanbieden aan journalisten, de maaltijden die we onze perscontacten laten nuttigen of de plek waar we ze laten slapen; er zijn veel manieren om onze PR-activiteiten (nog) duurzamer te maken. Je leest het in onderstaand whitepaper, dat tot stand kwam met medewerking van Utrecht Marketing, Rotterdam Partners, The Hague Partners, Eindhoven365, Amsterdam & Partners, Toerisme VAN, Marketing Groningen, Merk Fryslân, Visit Brabant, Visit Flevoland en Marketing Oost.

Heb je naar aanleiding hiervan nog vragen? Neem dan gerust contact op met Janneke Hendrikx.

Bekijk de publicatie

Dit whitepaper geeft je praktische inzichten, handvatten en tips voor hoe je duurzame PR-activiteiten organiseert.

Download het whitepaper

Neem onze infographic door!

Bekijk de vijf praktische inzichten, handvatten en tips in deze infographic