Publicatie

Medialandschap in Covid-19-tijden China

Thema: China

Sinds de uitbraak van Covid-19 is de Chinese mediamarkt in een versnelling terechtgekomen en heeft de laatste maanden haar mogelijkheden uitgebreid met nieuwe communicatiemiddelen en vormen van inhoud. Livestreaming is door de mediamarkt ingezet om te communiceren met de consument en niet alleen gericht op de promotie van mogelijkheden, maar ook verkoop is belangrijk geworden. Lees meer over de ontwikkelingen in de whitepaper.

Hoe reageert het China op de pandemie wat betreft hun voorkeursmedia? De pandemie heeft in elk land verschillende consequenties, met uiteenlopende lockdownperioden en reisbeperkingen. Dit vertaalt zich ook naar de benodigde hersteltijd en het perspectief om in de nabije toekomst weer te kunnen reizen. Deze whitepaper geeft duidelijk aan welke sectoren het zwaarst zijn getroffen. Deze informatie kan nuttig zijn voor het plannen van PR- en persreizen.

Bekijk de whitepaper

Benieuwd naar het Chinese medialandschap in tijden van Covid-19?

Download hier de whitepaper