NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding, marketing en ontwikkeling van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

HollandCity & Amsterdam

NBTC voert geen campagnes uit volledig gericht op Amsterdam. Wel kijken we hoe we Amsterdam kunnen inzetten als middel om bezoekers te spreiden in tijd en ruimte.

Lees verder
Nieuws

NBTC kijkt terug op een succesvolle IMEX in Frankfurt

Samen met 38 Nederlandse partners vertegenwoordigde NBTC Nederland als zakelijke bestemming tijdens IMEX Frankfurt 2018.

Lees verder

Imago onderzoek Nederland als zakelijke bestemming

NBTC doet in het najaar van 2018 onderzoek naar het imago van Nederland als zakelijke bestemming.

Lees verder

Manager Marketing Meetings & Conventions Eric Bakermans verkiesbaar voor voorzitterschap ICCA

Eric Bakermans stelt zichzelf verkiesbaar als president van ICCA, de International Congress and Convention Association.

Lees verder
Bekijk deze video: NBTC HollandCity

Met het innovatieve concept HollandCity, richt NBTC zich op activiteiten die ruimte en richting geven aan het groeiend aantal internationale gasten.