NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

  • Cijfers en trends

    De basis van effectieve Holland-marketing is onderzoek te doen naar de markt, doelgroepen, behoeften en bestedingspatroon van (zakelijk) toerisme.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
  • Wereldwijd netwerk

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
Nieuws

Merk ‘Nederland’ onder de aandacht bij Vlaamse Social Media

Bloggers UTD event vond plaats in Brussel, NBTC Belgie promoot Nederland

Lees verder

Hanzesteden Marketing wint Netwerk Citymarketing Award 2018

Hanzesteden Marketing wint Netwerk Citymarketing Award 2018 voor meest succesvolle case in de citymarketing branche.

Lees verder

In 2018 salesmissies naar Japan, China, Indonesië en India

U kunt u nu aanmelden voor de salesmissies naar Japan, China, Indonesië en India.

Lees verder