NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, positionering en de marketing van de bestemming Nederland.

Perspectief bestemming Nederland 2030

Een nieuwe visie op toerisme ten behoeve van het welzijn van alle Nederlanders.

Lees verder

HollandCity & Amsterdam

NBTC voert geen campagnes uit volledig gericht op Amsterdam. Wel kijken we hoe we Amsterdam kunnen inzetten als middel om bezoekers te spreiden in tijd en ruimte.

Lees verder
Nieuws

Internationale samenwerking tussen Hanzesteden

Veertien Hanzesteden in de Duits-Nederlandse grensregio slaan de handen ineen. In januari 2019 gaat het driejarig project “Grensoverschrijdende samenwerking: Hanzesteden - toen en nu” van start.

Lees verder

Kerncijfers gastvrijheidseconomie 2018

Het magazine geeft inzichten in de cijfers van inkomend en uitgaand (inter)nationaal toerisme. Het magazine bestaat uit vier onderdelen: het economisch belang, (inter)nationaal toerisme en recreatie, het reisproces en thema’s en sectoren.

Lees verder

Nederlanders besteden meer aan vakanties in 2018

NBTC-NIPO Research presenteerde afgelopen woensdag op de Vakantiebeurs de trends van de Nederlandse vakantiemarkt.

Lees verder
Bekijk deze video: NBTC HollandCity

Met het innovatieve concept HollandCity, richt NBTC zich op activiteiten die ruimte en richting geven aan het groeiend aantal internationale gasten.