Nieuws

Profileren is de enige weg voor spreiding van bezoek

De duurzame ontwikkeling van Nederland als internationale bestemming valt of staat met een duidelijke profilering. Voor de zakelijke markt geldt dit net zo goed als voor de toeristische.

In dit interview vertelt Michiel Middendorf, General Manager van World Forum The Hague, over ontwikkelingen in het M&C-segment als het aankomt op spreiding, duurzaamheid, digitalisering, productontwikkeling en het DNA van onze bestemming. En over hoe NBTC een belangrijke rol speelt in de totstandkoming en bewaking van een heldere profilering voor Nederland en onze diverse zakelijke bestemmingen.

Categorie: Publicatie

Interview Michiel Middendorf, General Manager World Forum The Hague

De duurzame ontwikkeling van Nederland als internationale bestemming valt of staat met een duidelijke profilering. Voor de zakelijke markt geldt dit net zo goed als voor de toeristische, zo stelt Michiel Middendorf van World Forum The Hague. En we zijn goed op weg, vindt hij, zeker nu we de krachten steeds meer bundelen. Maar het mag nog wat ambitieuzer. Een gesprek over spreiding, duurzaamheid, digitalisering, productontwikkeling en dat wat Nederland nou echt zo bijzonder maakt.