NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

  • Cijfers en trends

    Meten is weten. Diepgaande kennis van de markt, doelgroepen, hun behoeftes en bestedingspatroon ligt aan de basis van effectieve Holland-marketing.

    Lees verder
  • Internationaal team

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
Nieuws

Ondertekening Kustpact

Provincies, kustgemeenten en diverse belanghebbenden hebben samen met minister Schultz van Haegen van Infrastructuur en Milieu het kustpact ondertekend.

Lees verder

City Monitor 2016

In dit onderzoek worden stedentrippers gevraagd over de bekendheid en imago van Nederlandse steden.

Lees verder

NBTC aanwezig op de FITUR

Na een succesvolle rentree vorig jaar was NBTC dit jaar aanwezig met een nog grotere Holland-stand.

Lees verder

Uitgelicht

  • Doelgroepen

    Bij de consumentenbewerking deelt NBTC doelgroepen in op basis van het lifestyle-segmentatiemodel, dat is ontwikkeld door Motivaction.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Marktonderzoek per land

    Alle beschikbare informatie per nationaliteit overzichtelijk op een rij in onze MarketScans.

    Lees verder