NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

  • Cijfers en trends

    Meten is weten. Een diepgaande kennis van de markt, doelgroepen, hun behoeftes en bestedingspatroon ligt aan de basis van Holland-marketing.

    Lees verder
  • Internationaal netwerk

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt het NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
Nieuws

Jurriaan de Mol nieuwe directeur Business Development & Operations

Per 17 oktober start Jurriaan de Mol (1959) in de functie van directeur Business Development & Operations bij NBTC Holland Marketing.

Lees verder

Nederland wordt internationale winkelbestemming

INretail en NBTC tekenen intentieverklaring Holland Shopping Alliantie.

Lees verder

Verkennende missie naar China

In september organiseert NBTC Holland Marketing een zogenaamde factfindingmissie naar China.

Lees verder

Uitgelicht

  • Doelgroepen

    Bij de consumentenbewerking deelt NBTC doelgroepen in op basis van het lifestyle-segmentatiemodel, dat is ontwikkeld door Motivaction.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Er zijn verschillende manieren waarop u met ons kunt samenwerken ter vergroting van de gezamenlijke slag- en marketingkracht.

    Lees verder
  • Marktonderzoek per land

    Alle beschikbare informatie per nationaliteit overzichtelijk op een rij in onze MarketScans.

    Lees verder