NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

  • Cijfers en trends

    Meten is weten. Diepgaande kennis van de markt, doelgroepen, hun behoeftes en bestedingspatroon ligt aan de basis van effectieve Holland-marketing.

    Lees verder
  • Internationaal team

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
Nieuws

Salesmissies najaar naar Japan, Zuid-Korea en Zuidoost-Azië

Eind augustus organiseert NBTC Holland Marketing een sales missie naar Zuid-Korea en Japan.

Lees verder

Inspirerende denktanksessies Nederlandse kust

Het doel van de denktanks was om actiepunten te verzamelen voor een gezamenlijke actieagenda voor 2025.

Lees verder

Meer dan 1000 designs van Nederlandse ontwerpers

Eigenzinnige designs, kleurrijke accessoires en originele gifts voor zakelijk en particulier gebruik.

Lees verder

Uitgelicht

  • Doelgroepen

    Bij de consumentenbewerking deelt NBTC doelgroepen in op basis van het lifestyle-segmentatiemodel, dat is ontwikkeld door Motivaction.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Marktonderzoek per land

    Alle beschikbare informatie per nationaliteit overzichtelijk op een rij in onze MarketScans.

    Lees verder