NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

  • Cijfers en trends

    Meten is weten. Diepgaande kennis van de markt, doelgroepen, hun behoeftes en bestedingspatroon ligt aan de basis van effectieve Holland-marketing.

    Lees verder
  • Internationaal team

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
Nieuws

Korea Fam Trip

Met een groep van zeven touroperators is Holland als toeristische bestemming op de kaart gezet.

Lees verder

Binnen Europa behoudt Nederland zesde positie op ranglijst ICCA

Nederland behoudt haar positie in de top 10 op de jaarlijkse ranglijst van The International Congress and Convention Association (ICCA).

Lees verder

NBTC Holland Marketing boekt succes met ITB 2017

63 partners, 50.000 standbezoekers en talloze gesprekken – de ITB in Berlijn was afgelopen maart voor NBTC Holland Marketing het hoogtepunt van het jaar.

Lees verder

Uitgelicht

  • Doelgroepen

    Bij de consumentenbewerking deelt NBTC doelgroepen in op basis van het lifestyle-segmentatiemodel, dat is ontwikkeld door Motivaction.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Marktonderzoek per land

    Alle beschikbare informatie per nationaliteit overzichtelijk op een rij in onze MarketScans.

    Lees verder