Manager ICT
Bij het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) gaat ICT verder dan goed werkende systemen. Het draait om visie, veiligheid en toekomstbestendigheid. Jij zorgt ervoor dat onze ICT naadloos aansluit bij de strategie van de organisatie en denkt mee over het ICT-beleid. Zo ben jij de sparringpartner voor directie en collega’s op alle digitale vraagstukken.
Den Haag | 32-40 uur | Hybride
Dit ga je doen
Als Manager ICT ben je verantwoordelijk voor het ICT-beleid van NBTC, op ons hoofdkantoor in Nederland én voor onze internationale collega’s in Keulen, Brussel, Londen en New York (zo’n 60 collega’s in totaal). Je vertaalt organisatiedoelen naar een duidelijke ICT-strategie, zorgt voor veilige en goed functionerende systemen en begeleidt de implementatie.
Concreet betekent dit dat je:
- Jaarlijkse ICT-plannen en budgetten opstelt;
- De ICT-infrastructuur beheert en zorgt voor beschikbaarheid, prestaties en beveiliging;
- Informatiebeveiliging borgt via beleid, procedures en implementatie;
- Collega’s ondersteunt met heldere richtlijnen, handleidingen en instructies;
- Input levert aan directie en management over ontwikkelingen en keuzes op ICT-gebied.
Jouw team
Samen met tien collega’s van HRD en F&C vorm je team Bedrijfsvoering. Je rapporteert rechtstreeks aan de Directeur Bedrijfsvoering. Daarin ben jij hét aanspreekpunt voor alles wat ICT raakt en de partner van directie en HRD bij digitale vraagstukken. Collega’s vertrouwen op jouw expertise, maar je kunt ook altijd rekenen op hun samenwerking.
Deze baan is iets voor jou als je...
- een relevante hbo- of wo-opleiding hebt gevolgd (bijvoorbeeld informatica of ICT-management);
- minimaal 5 jaar ervaring als ICT-manager of vergelijkbare functie hebt;
- kennis hebt van ICT-infrastructuren, netwerken, beveiliging en systeemontwikkeling;
- een proactieve en verbindende houding hebt: je neemt de regie en weet beleid om te zetten in praktijk.
Je kunt rekenen op...
- een bruto maandsalaris tussen € 4.214 en € 6.023 (HAY 12), afhankelijk van ervaring;
- een jaarcontract met de intentie om te verlengen naar een vast contract;
- de mogelijkheid om hybride en flexibel te werken;
- 34 vakantiedagen (waarvan 3 collectief) bij een fulltime dienstverband;
- een uitstekende pensioenregeling (premies volledig door NBTC betaald);
- laptop en telefoon;
- volledige reiskostenvergoeding voor OV, auto of fiets;
- € 35,- bruto maandelijkse bijdrage bij deelname aan de collectieve zorgverzekering;
- een goed bereikbaar kantoor op loopafstand van NS-station Ypenburg;
- volop ruimte voor ontwikkeling via trainingen, coaching en ons online leerplatform.
Enthousiast?
Solliciteer dan uiterlijk 21 september en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. De procedure bestaat uit twee gesprekken. Bij aanname zorgen wij voor een goede onboarding.
Direct solliciterenHeb je vooraf vragen? Neem contact op met Dandy Steenvoorden, HRD Business Partner, via dsteenvoorden@holland.com.