Artikel

ICT coördinator voor het ICT-team hoofdkantoor NBTC - per direct

Thema: Werken bij

Voor ons ICT-team op het hoofdkantoor in Den Haag zoeken wij per direct een ICT Coördinator zowel op operationeel als tactisch niveau (36-40 uur).

Ben jij de pragmatische, flexibele ICT Coördinator die weet van aanpakken die zowel op operationeel als tactisch niveau kan opereren? Ben jij in staat door je ervaring om nieuwe systemen en applicaties naar een hoger niveau te tillen? En heb jij gedegen kennis van Microsoft Office 365 en Azure en de motivatie om je hierin verder te ontwikkelen? Dan mag je deze mooie kans niet voorbij laten gaan.

Organisatie

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) is de organisatie die Nederland vanuit binnen- en buitenland internationaal op de kaart zet. Het team van NBTC bestaat uit zo’n 70 professionals verspreid over het hoofdkantoor en de buitenlandse vestigingen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Den Haag. Hiernaast hebben wij een internationaal netwerk van vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. 

NBTC werkt voor en met partijen uit verschillende sectoren aan de positionering, ontwikkeling en marketing van ons land. Samen werken we aan een leefbare, geliefde en waardevolle bestemming Nederland; voor bewoners, bezoekers en bedrijven. 

Verbinden en samenwerken 

NBTC zorgt voor een nationale visie op toerisme en de vertaling hiervan in de praktijk. NBTC verbindt en faciliteert steden, regio’s en andere partijen met kennis en data. We ondersteunen bij vraagstukken over positionering, bestemmingsontwikkeling en marketingactiviteiten. In samenwerking met het toeristische bedrijfsleven, regionale en lokale destinatiemanagement-organisaties, provincies en ministeries komen we tot mooie initiatieven die bezoekers aantrekken voor vakanties of zakelijke bijeenkomsten in Nederland.

ICT-team

Vanwege het dynamische internationale karakter van de organisatie is de ICT-omgeving van NBTC gebaseerd op Microsoft (365) Cloud technologie met afdelingsspecifieke SaaS-applicaties. Locatie onafhankelijk werken zit al jaren in het DNA van de organisatie. De gehele organisatie maakt gebruik van mobiele devices (laptops, tablets en telefoons) om toegang te krijgen tot de data, samen te werken en online te vergaderen. Vanuit de ICT-afdeling ondersteunen wij alle vestigingen van NBTC.

Wat ga je doen?

De ICT Coördinator richt zich op strategische (15%), tactische (50%) en operationele (35%) werkzaamheden binnen het ICT-team.

  • Het leveren van 1e lijns ondersteuning en beheer t.b.v. de Cloud en kantoorautomatisering omgeving voor alle ICT-diensten en producten binnen de gehele organisatie
  • Verantwoordelijk voor het analyseren van incidenten en coördineren van terugkerende incidenten
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van innovatieve IT-oplossingen zowel technisch als functioneel binnen een SaaS omgeving
  • Het adviseren van de organisatie op de (on) mogelijkheden van bestaande en/of nieuwe ICT oplossingen.
  • Zorgt voor de uitvoering van ICT (gerelateerde) projecten en de borging van de kennis en architectuur door goede documentatie
  • Het realiseren van projecten/ veranderingen binnen de organisatie

Verder herken jij je in onderstaand profiel:

  • HBO werk-en denkniveau en minimaal 2 jaar werkervaring
  • Je beschikt over een procatieve instelling op het gebied van technische en functioneel beheer van de ICT omgeving
  • Goede projectmanagement – en adviesvaardigheden
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels
  • Kennis van applicaties in de Microsoft Office 365 suite, Azure AD, InTune, Exchange, SharePoint
  • Kennis van Powershell
  • Kennis van Apple en Android devices
  • Kennis van Audiovisuele technieken en online meetings
  • Kennis van internationale standaarden op het gebied van Cloud technologie, infrastructuur & security
  • ITIL
  • Aanpakker, pragmatisch instelling, hands on en een flexibele instelling, gelet op de locatie van de vestigingen en de tijdzones.

Ons aanbod

NBTC biedt een vaste fulltime functie voor 36-40 uur per week. Houd er rekening mee dat de organisatie geen eigen parkeerplekken heeft, maar dat de organisatie goed met het OV te bereiken is.

  • Salaris is minimaal €2850,- tot maximaal €3700,- bruto per maand op fulltime basis (40 uur)
  • Meer dan goede arbeidsvoorwaarden zoals een premievrij pensioen en bijdrage collectieveziektekostenverzekering
  • 34 vakantiedagen
  • Volledige reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer als je dagelijks met het openbaar vervoer reist
  • Uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid
  • Veel aandacht voor personal development ; zoals de mogelijkheid om trainingen en/of coaching te volgen of deelname aan events. In de loop van dit jaar kun je zo goed als onbeperkt leren op elk moment van de dag via een online leerplatform.
  • Hele goede informele werksfeer met wekelijkse (digitale) borrels en collega’s waar je blij van wordt.

Sollicitatie

Ben jij die ervaren pragmatische en flexibele ICT Coördinator die wij zoeken? Solliciteer dan met CV in (Word) en korte motivatie via onderstaande e-mail button. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Gilbert van den Andel, Manager ICT, via (+31) (0)70 3705 705.

Solliciteer hier
}">