Vacature

Functioneel beheerder / product owner

Publicatiedatum: 23 januari 2024

32 uur | Den Haag / hybride | € 3.000,- - € 4.200,-.

Onze IT-ster achter de schermen? Dat ben jij! Als functioneel beheerder / product owner bij NBTC in
Den Haag maak jij hét verschil in de doorontwikkeling van onze vijf (!) websites. Het leuke aan jouw gecombineerde functie? Jij beheert niet alleen onze huidige systemen, maar bepaalt ook mee hoe onze platformen er in de toekomst uitzien. Een vleugje AI? Jij signaleert mogelijke kansen voor NBTC!

Dit ga je doen

Een ICT-rots in de branding: dat ben jij voor je collega’s van de afdeling Marketing, waarvan ook jij deel uitmaakt. Want voor alle vragen over het cms achter onze vijf websites kunnen zij bij jou terecht. Een optimale look and feel én performance: daar ga jij voor. Naast deze platformen experimenteren we ook volop met nieuwe software. En AI. Daarom stap jij op een leuk moment in. Meedenken over deze nieuwe kansen: het is een van de manieren waarop jij onze organisatie vooruithelpt.

Je leest het: bij ons maak jij impact. Je zorgt dat alles op technisch vlak voor ons marketingteam op rolletjes loopt. Dat je collega’s Nederland op de kaart kunnen zetten als dé reisbestemming voor vakanties en zakelijke reizen. En dat zij partners uit de toerismebranche kunnen ondersteunen via onze platformen. Een leuk project op de agenda? Het (her)inrichten van een online kennisbank met alle beschikbare toeristische kennis en data. Daar maak jij het verschil!

Jouw taken

  • Het cms onderhouden en implementaties en updates begeleiden. Signaleer je een bug? Jij neemt op tijd actie. Ook ben je het aanspreekpunt voor onze applicatie- en serverbeheerder.
  • Collega’s ondersteunen bij gebruik van het cms door wijzigingen helder te communiceren, gebruikershandleidingen op te stellen en nieuwe collega’s te trainen.
  • Samen met je collega’s en vanuit hun wensen nadenken over oplossingen en in samenwerking met de UX-designer met creatieve initiatieven komen. Jij neemt je collega’s mee in de mogelijkheden en inspireert. Tegelijkertijd heb je ook oog voor de haalbaarheid.
  • Voor een up-to-date roadmap met releaseplanning zorgen. Je test zelf alle releases en ondersteunt het contentteam, zodat de releases soepel verlopen.
  • Het externe developmentteam met een UX-designer, frontend- en backend-developer aansturen. Zo controleer je onder andere de urenregistratie en capaciteitsplanningen.

Je kunt rekenen op…

  • een bruto maandsalaris tussen de € 3.000,- en € 4.200,-;
  • een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie één jaar, met uitzicht op een vast contract;
  • de mogelijkheid om hybride te werken;
  • flexibele werktijden. Je bent eigenaar van je eigen agenda!
  • een goede pensioenregeling, waarbij wij alle premies voor onze rekening nemen;
  • volledige reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer voor zowel OV, auto als fiets;
  • een thuiswerkvergoeding als je thuis werkt;
  • 34 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • een laptop en een telefoon;
  • een maandelijkse brutobijdrage van € 35,- als je deelneemt aan de collectieve ziektekostenverzekering;
  • een goed bereikbaar kantoor – met geweldig uitzicht over Den Haag! – dat slechts een paar minuten lopen is vanaf station Den Haag Ypenburg;
  • een persoonlijk budget dat je mag inzetten voor jouw ontwikkeling. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om trainingen en coaching te volgen of deel te nemen aan events. Ook heb je onbeperkt toegang tot het online leerplatform GoodHabitz.

Deze baan is iets voor jou als je…

  • hbo- of wo-niveau hebt in de richting van ICT;
  • minimaal vijf jaar ervaring hebt als functioneel beheerder, product owner, online/digital projectmanager of in een soortgelijke functie. Ook ervaring in digital marketing? Dat is mooi meegenomen! Maar ook als je dat niet hebt, ontmoeten we je graag;
  • de juiste communicatieve vaardigheden hebt om het externe development team aan te sturen;
  • Nederlands en Engels spreekt en schrijft.

Verder heb je een goed analytisch vermogen zodat je op basis van data verbeteringen kunt doorvoeren in de website. Je herkent de kansen van digitale technologie en met je overtuigingskracht weet je collega’s mee te nemen in je ideeën.

Team Digital

Samen met twee contentmanagers, twee webmanagers en de manager Digital vorm jij het hechte team Digital. En natuurlijk werk je ook veel samen met je collega’s van andere afdelingen. Bij iedereen staat de deur altijd open: voor een vraag over je werk, maar ook voor een gezellig praatje.

Solliciteer nu!

Enthousiast? Dan is het nu tijd voor actie. Je ontvangt uiterlijk een week na je sollicitatie een reactie.

Graag ontvangen wij jouw sollicitatie en motivatie via e-mail.

Heb je nog vragen over de functie? Bel of app dan met Sanne van Let, manager Digital, via 06 – 3829 3155. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Robin Noordermeer, manager HR-development, via 06 – 3829 3152.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.