Vacature

Allround financieel administrateur

Publicatiedatum: 22 januari 2024

24-30 uur | Den Haag / hybride | € 2.984,- en € 4.260,-

Ontdek de boeiende financiële wereld achter NBTC: hét bureau dat toerisme in Nederland duurzaam ontwikkelt. Als allround financieel administrateur ga je in ons betrokken team in Den Haag aan de slag. Parttime, zodat jij werk en privé ideaal kunt combineren!

Dit ga je doen

Dankzij jou en je collega is de financiële administratie altijd op orde. Zo draag je bij aan het bereiken van het doel van NBTC en onze partners: zorgen dat iedere inwoner van Nederland in 2030 profijt heeft van toerisme. Een veilige, tijdige en correcte afhandeling van financiële verplichtingen staat bij jou voorop.

Jouw taken

  • Financiële monitoring en beheer. Je bewaakt en verbetert het inkoop- en verkoopproces, inclusief inboeken en beoordelen van (internationale) inkoopfacturen.
  • Administratie van banktransacties en inkooporders. Bankafschriften verwerk je nauwkeurig, en je controleert en verzendt inkooporders.
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer. Je beheert en onderhoudt de administratie van debiteuren en crediteuren, inclusief het afletteren van samenhangende tussenrekeningen.
  • Btw-aangiftes en facturatiebeheer. Je bereidt nationale en Europese btw-aangiftes voor en bent het eerste aanspreekpunt bij vragen over alle inkomende facturen.
  • Contractmanagement en betalingsvoorbereiding. Je beheert salescontracten en bereidt wekelijks alle nationale en internationale betalingen voor.
  • Jaarrekening. Je assisteert bij het opstellen van het jaarwerk.

Je kunt rekenen op...

  • een bruto maandsalaris tussen de € 2.984,- en € 4.260,-;
  • een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie één jaar, met uitzicht op een vast contract;
  • de mogelijkheid om hybride te werken;
  • flexibele werktijden. Je bent eigenaar van je eigen agenda!
  • een laptop en een telefoon;
  • volledige reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer voor zowel OV, auto als fiets;
  • een thuiswerkvergoeding als je thuis werkt;
  • 34 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • een goede pensioenregeling, waarbij wij alle premies voor onze rekening nemen;
  • een maandelijkse bruto bijdrage van € 35,- als je deelneemt aan de collectieve ziektekostenverzekering;
  • een goed bereikbaar kantoor – met geweldig uitzicht over Den Haag! – dat slechts een paar minuten lopen is vanaf station Den Haag Ypenburg;
  • een persoonlijk budget dat je mag inzetten voor jouw ontwikkeling. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om trainingen en coaching te volgen of deel te nemen aan events. Ook heb je onbeperkt toegang tot het online leerplatform GoodHabitz.

Deze baan is iets voor jou als je...

  • een mbo 4-diploma hebt in de richting van financiële administratie of van een vakopleiding zoals MBA;
  • ervaring hebt in een soortgelijke functie;
  • kunt werken vanuit een financieel ERP-pakket;
  • goed kunt communiceren in het Nederlands en Engels, ook schriftelijk;
  • bij voorkeur kennis hebt van projectadministratie.

Wat jou als collega verder typeert? Teamspirit, een proactieve houding en een grote betrokkenheid. Met jou is het fijn samenwerken!

Team Finance & Control

Je werkt samen met bevlogen collega’s: de manager Finance & Control en jouw collega-administrateur. In ons team heerst een prettige, informele sfeer. We werken hard, maar maken ook tijd voor ontspanning. En we zijn betrokken. Bij elkaars werk én dat van onze 65 andere collega’s in binnen- en buitenland. En met wie je ook samenwerkt: de lijnen zijn kort en iedereen heeft ideeën genoeg! Als team zijn we een onmisbare schakel in de organisatie.

Solliciteer nu!

Enthousiast? Dan is het nu tijd voor actie. Je ontvangt uiterlijk een week na je sollicitatie een reactie.

Graag ontvangen wij jouw sollicitatie en motivatie via e-mail

Voor meer informatie over de vacature kun je terecht bij Robin Noordermeer, manager HR-development, via 06 – 38 29 31 52 of rnoordermeer@holland.com. Ik kijk uit naar jouw reactie!


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.