Direct contact met de Aziatische consument

China Lab

De Chinese markt is een belangrijk richtpunt voor onze Aziatische campagnes. Om beter en sneller in te spelen op de snelle (digitale) reisontwikkelingen in China, zetten we samen met Nederlandse reispartners een ontwikkel- en samenwerkingsverband op: China Lab. China Lab is een community die zich richt op het (door)ontwikkelen van content, service en conversiediensten.

Geavanceerd multi-channelplatform

Samen met onze partners ontwikkelden we binnen China Lab een digitaal multi-channelplatform. Op het platform bevinden zich online media, verschillende WeChat-diensten en een digitale marktplaats. De komende tijd zetten we de ontwikkeling van dit platform voort en vergroten we het bereik ervan. 

WeChat: meer dan een miljard gebruikers

WeChat is hét socialmedianetwerk van China, met meer dan een miljard gebruikers. Via het officiële WeChat-account van NBTC inspireert u Chinese gebruikers met uw content en valt u op met activiteiten en campagnes. Een meer toegankelijke manier om in contact te komen met de Chinese consument is nauwelijks denkbaar.

Platform als centrale informatievoorziening

Het multi-channelplatform is dé plek voor Chinese reizigers en B2B-partners om informatie over Nederland te vinden. Chinese taaldiensten, werkend vanuit WeChat, zijn op het platform aanwezig tijdens de gehele customer journey. Het geeft u een uitgelezen kans om Chinese bezoekers, consumenten én B2B-partners te bereiken.

Van consument tot ambassadeur

Chinese consumenten hebben de kans om voor, tijdens én na hun trip aankopen te doen via het platform. Een goede ervaring hierbij maakt hen zomaar ambassadeurs van uw product of bestemming. Profiteer van de samenwerking met andere partners op het platform om nog meer uit uw aanwezigheid te halen.

Sales via content

Via gerichte campagnes brengen we het hele jaar door specifieke thema’s onder de aandacht. Via het multi-channelplatform krijgt u de gelegenheid om sales uit content te halen en interesses om te zetten naar verkoopmogelijkheden. Als teamlid werkt u nauw samen met de andere partners en krijgt de laatste digitale ontwikkelingen in China direct mee.

Nederland begint hier

Chinese bezoekers kunnen op het platform via audiotours en video-introducties kennismaken met Nederland. Het is voor hen tevens het toegangspunt voor de online HollandCity-shop, het iHolland magazine en Holland TV. Nederland komt zo voor Chinese consumenten dichterbij dan ooit.

Toegang tot een enorme markt

Op het platform zijn de digitale kanalen van NBTC geïntegreerd, maar ook die van lokale partners. Op deze manier wordt uw bereik aanzienlijk vergroot. Doordat we nauw contact hebben met Chinese beroemdheden en influencers, breekt u een enorme, volledig nieuwe en anders moeilijk bereikbare markt aan.

Denkt u dat u de Aziatische reiziger iets te bieden hebt? Of denkt u te kunnen bijdragen aan het China Lab? Neem contact met ons op!

Eddie Yang

+86 10 59772565

Stuur een e-mail