De Holland alliantie lanceert nieuwe promoties in Indonesië

20 december 2017

De Holland Alliantie (NBTC, KLM Royal Dutch Airlines en Amsterdam Airport Schiphol) zijn de samenwerking aangegaan met twee reisorganisaties voor de Indonesische reismarkt, Dwidaya Travel en Golden Rama Tours & Travel. Het belangrijkste doel is om conversie te genereren voor reizen naar Nederland.

De organisaties hebben een groot bereik op de Indonesische reismarkt waarbij hun aanbod ook een breed publiek aanspreekt. Beide organisaties bieden een specifiek Holland-pakket aan, wat uniek is voor deze markt waar normaal gesproken Nederlandse bestemmingen aangeboden worden als onderdeel van een Europareis. Binnen deze meerdaagse-Holland reizen worden onder andere Giethoorn, Utrecht, Eindhoven, Maastricht, Rotterdam en Eindhoven onder de aandacht gebracht. Dit sluit daarom goed aan op de Holland-City strategie.  

  • Strategie

    NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de marketing van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Actueel

    Lees het laatste nieuws vanuit NBTC of abonneer je op onze nieuwsbrief

    Lees verder