NBTC organiseert salesmissie naar India

29 maart 2018

NBTC organiseert van 27 tot en met 31 augustus een salesmissie naar India om Nederland als bestemming in de schijnwerpers te zetten. Deelnemers maken kennis met de reisindustrie en mogelijkheden van de Indiase markt. Behalve Nederland op de kaart zetten, willen we met de missie ook het Nederlandse aanbod in de portfolio’s van Indiase touroperators uitbreiden.  

De salesmissie is een initiatief van NBTC, KLM Royal Dutch Airlines, JetAirways en Amsterdam Schiphol Airport. Deelnemers bezoeken Delhi, Mumbai en Bangalore en hebben onder andere 1-op-1 en free flow meetings met beslissingsmakers uit de Indiase reisindustrie. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan de sfeerimpressie van afgelopen jaar.

Heeft u interesse in deelname?

Schrijf u in

  • Strategie

    NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de marketing van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Actueel

    Lees het laatste nieuws vanuit NBTC of abonneer je op onze nieuwsbrief

    Lees verder