NBTC kijkt terug op een succesvolle IMEX in Frankfurt

22 mei 2018

Samen met 38 Nederlandse partners vertegenwoordigde NBTC van dinsdag 15 tot en met donderdag 17 mei, Nederland als zakelijke bestemming tijdens IMEX Frankfurt 2018. We hebben in totaal 14 internationale hosted buyer groepen mogen ontvangen, naast de individuele hosted buyers, pers en andere bezoekers op het Holland Meeting Point op de beurs.

#likeholland

Tijdens IMEX Frankfurt 2018 is de nieuwe #likeholland campagne voor de Nederlandse meeting- en vergaderbranche gelanceerd. Meeting planners maakten via het speciaal gemaakte #likeholland rad kennis met de verschillende varianten die in de campagne worden gebruikt, zoals: ‘experience #likeholland’ en ‘inspire #likeholland’. Tijdens de beurs werd er een winactie georganiseerd met de boodschap dat een zakelijke bijeenkomst, beurs of congres in Nederland altijd een win-win is. In Nederland is het effectief zakendoen.

NBTC kijkt terug op een kwalitatief goede beurs.

Kijk op ons Meet in Holland Twitterkanaal voor meer foto’s.