Hermitage persreis

30 oktober 2017

Onlangs ontvingen we 22 Europese kunst, cultuur en lifestyle journalisten voor de press preview van de tentoonstelling Hollandse Meesters in de Hermitage in Amsterdam. De journalisten schrijven onder andere voor de grootste Spaanse krant El País, de Italiaanse krant La Stampa en het Franse kunsttijdschrift Le Journal des Arts.

In samenwerking met de Hermitage en partners Haarlem marketing en Hoorn (Holland Boven Amsterdam) heeft NBTC de internationale persbewerking verzorgd. De persreis is onderdeel van de verhaallijn ‘Gouden Eeuw’.  Op de eerste dag lag de focus op een ontmoeting met Russische experts van de Hermitage uit Sint Petersburg. De tweede dag werden de journalisten uitgenodigd voor diverse bezoeken aan musea die een ‘typisch’ Hollandse Gouden Eeuw collectie in bezit hebben: het Frans Hals museum in Haarlem en het Westfries Museum in Hoorn.

  • Strategie

    NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de marketing van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Actueel

    Lees het laatste nieuws vanuit NBTC of abonneer je op onze nieuwsbrief

    Lees verder