Duitse bloggers ontdekken Nederland tulpenland

30 mei 2018

Het tulpenseizoen loopt ten einde en daarmee ook de Tulpencampagne in Duitsland. NBTC trok afgelopen maanden met Noordwijk Marketing, Toerisme Flevoland, Keukenhof, Tulpen Promotie Nederland en NOVASOL AS op om Nederland als tulpenbestemming op de kaart te zetten in de Duitse markt. In dit kader bezochten 8 Duitse bloggers tulpenbestemmingen Flevoland en Noordwijk en maakten ze onder andere een helikoptervlucht over de bloemenvelden in Flevoland, bezochten ze het Tulpenbelevingsveld en Royal Flora Holland. Blogster Jutta Ingala noemde Noordwijk ‘beeldschoon’ en vond het bloemendiner in Lisse bij ‘De Vier Seizoenen’ een heerlijke en indrukwekkende beleving. Duitsers zien Nederland als geliefde bestemming voor korte bezoeken gezien de geringe reisafstand en doen Nederland over het algemeen ook vaker aan. Hierdoor zijn onze Duitse bezoekers eerder geneigd van de gebaande paden af te gaan en ons land ook in een ander seizoen dan de zomer te bezoeken. De campagne is onderdeel van de HollandCity- strategie waarmee NBTC inzet op spreiding van bezoekers in tijd en ruimte.

Klik hier voor de tulpenvideo.

  • Strategie

    NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de marketing van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Actueel

    Lees het laatste nieuws vanuit NBTC of abonneer je op onze nieuwsbrief

    Lees verder