Travel trade initiatief draagt bij aan Perspectief 2030 - NBTC Holland Marketing
Newsroom

Travel trade initiatief draagt bij aan Perspectief 2030

De Nederlandse reisindustrie heeft het initiatief genomen om Fam trips te organiseren ‘Voor de markt en door de markt’, met als doel om elkaars attracties te bezoeken en om meer te leren over het toeristische aanbod in Nederland. De samenwerking benadrukt het belang om juist nu de handen ineen te slaan om het rijke aanbod van Nederland in de spotlight te zetten.

Er zijn inmiddels acht routes samengesteld voor Fam trips door heel Nederland, waaronder prachtige plekken in Friesland, Bataviastad, Rotterdam, Schiedam, Zaanse Schans, Waterland, Volendam en Amsterdam. Er komen nog steeds aanvragen binnen vanuit verschillende regio’s en attracties uit het hele land. Binnen elke route worden verschillende attracties, musea en horeca betrokken. Iedere partner die meedoet, sponsort een deel van de trip op zijn of haar eigen manier in de vorm van vervoer, entrees, lunches, borrels en hier en daar zelfs een diner. NBTC ondersteunt dit travel trade-initiatief graag, mede omdat fam trips goed aansluiten op het “Perspectief 2030”. In dit kader zal Jasper Broekhuis, social media manager bij NBTC, op 7 juli verslag doen via het Instagramkanaal @visit_holland waar hij u het mooie Brabant laat zien.

Bekijk meer over dit onderwerp