Activiteiten Marketing 2020 - NBTC Holland Marketing
Surfers at the boulevard in Scheveningen
Surfers at the boulevard in Scheveningen
Marketing

Activiteiten Marketing 2020

Wegens de coronacrisis heeft NBTC de marketingactiviteiten voor 2020 aangepast. Voor meer informatie kunt u contact opnemen Charel van Dam of Max Schreuder.

Periode Activiteit Omschrijving
Vanaf januari Campagne Best in Travel Vervolg campagne rondom de verkiezing van Nederland als top 10 land voor 2020 door Lonely Planet.
Vanaf januari Campagne Eurovisie Campagne om in aanloop naar het Eurovisie songfestival de aandacht te vestigen op minder bekende plekken in Nederland.
Februari Campagne Brexit Informatie campagne en charme offensief na Brexit om onze Noordzee buren te laten weten dat ze ook na Brexit welkom zijn in Nederland.
Vanaf maart Campagne Personal Interests Gastronomy & Art "De culinaire ervaring in Nederland heeft zich de afgelopen jaren sterk verbeterd. Zeker voor de Franse en Belgische gasten is dit van essentieel belang in hun reiservaring. Daarom zetten we het thema gastronomie voort in 2020 en combineren dit met het rijke culturele (kunst) aanbod in Nederland richting doelgroep Paul in Belgie, Frankrijk en deels VK en Duitsland. "
Maart ITB Aanwezigheid met Holland stand op de internationale trade beurs in Berlijn
Maart Persevenement Duitsland Perspresentatie 2020 aan de vooravond van ITB in Berlijn, waarbij de mogelijkheid bestaat om als partner aanwezig te zijn om te netwerken met aanwezige journalisten en influencers.
Maart Persevenement VK Perspresentatie 2020 in Londen, waarbij de mogelijkheid bestaat om als partner aanwezig te zijn om te netwerken met aanwezige journalisten en influencers.
April Campagne Flowerselfie II Vervolg op de campagne uit 2019 waarin op positieve manier aandacht wordt gevraagd voor bewustwording met betrekking het betreden van bloemenvelden alsmede spreiding van bezoek aan bloemenvelden.
Vanaf april Campagne Relaxation Deze campagne die voortborduurt op de Repeat campagne uit 2019 richt zich op het reismotief ontspanning op de doelgroep Mary in de landen Belgie en Duitsland.
Vanaf april Campagne Open & Inclusive Reeks aan campagneactiviteiten die de merkwaarden van Nederland laden rondom evenementen zoals de 5 mei viering, Invictus Games, Eurovisie.
Vanaf mei Campagne Experience Culture Aan het einde van het voorjaar start de Experience Culture campagne gericht op de doelgroep Nora. Deze campagne, in België, Duitsland, VK, Frankrijk en de US, draait om authentieke lokale beleving, hedendaagse cultuur en opdoen van nieuwe ervaringen.
Mei Campagne NL Brand Officiële introductiecampagne van het merk NL vanuit toeristisch perspectief.
Augustus Campagne Mayflower Campagne rondom de viering van de reis van de Mayflower naar Amerika 400 jaar geleden. Focus op Rotterdam en Leiden in de markten UK en US.
September Campagne Duurzaamheid Het thema duurzaamheid zal worden geladen door de nadruk te leggen op fietsen en de fietscultuur in Nederland en de start van de Vuelta in Nederland.
Vanaf november Campagne Getting Away Ontsnapping aan de drukte, tijd voor jezelf en rust opzoeken is het centrale thema voor deze Nora campagne. Dark skies, ruige kust, natuur, platteland en verstilde landschappen staan centraal in deze herfst/winter campagne die draait in België, Duitsland, VK en Frankrijk.
November Persevenement Frankrijk Museumconferentie in Parijs, waarbij de mogelijkheid bestaat om als partner aanwezig te zijn om te netwerken met aanwezige journalisten en influencers.

Meld u nu aan voor de activiteiten en neem contact op met Charel van Dam

Manager Marketing

Bekijk meer over dit onderwerp