Activiteiten Strategy & Branding 2020 - NBTC Holland Marketing
Activiteiten

Activiteiten Strategy & Branding 2020

Voor de uitwerking van de activiteiten van Strategy & Branding initieert NBTC themajaren waarmee de profilering van Nederlandse bestemmingen versterkt kan worden. Gekozen wordt voor onderwerpen die niet alleen toeristisch interessant, maar juist ook maatschappelijk relevant zijn. Zo gaat het in 2021 tijdens het themajaar ‘Ode aan het Nederlandse Landschap’ niet alleen om de schoonheid van ons landschap, maar is er ook aandacht voor zogeheten landschapspijn als verschraling en gebrek aan biodiversiteit.

Wat kunt u onder meer van ons verwachten?

  • Actueel inzicht in en informatie over het imago van de Nederlandse regio’s.
  • Quick scan van uw huidige merk en de samenhang tussen merken in uw regio.
  • Advies en expertise bij het ontwikkelen van een onderscheidend merk.
  • Themajaren om regio’s en steden te positioneren.

Daarnaast kan NBTC maatwerk leveren voor specifieke vraagstukken. Te denken valt aan een onderzoek over regiomerken en het ontwikkelen van een praktische merkgids. NBTC werkt hierbij samen met externe partijen die het gedachtegoed van Perspectief 2030 onderschrijven.

Meld u nu aan voor de activiteiten en neem contact op met Conrad van Tiggelen

Manager Strategy & Branding

Bekijk meer over dit onderwerp