Uw doelgroep bereiken

Bij een samenwerking met partners gaan wij altijd uit van uw specifieke situatie, wensen en ambities. Wij bieden u toegang tot verschillende doelgroepen en kanalen binnen de internationale reis- en meetingindustrie.

  • Uw doelen staan centraal
  • Toegang tot diverse doelgroepen
  • Groot aantal kanalen beschikbaar

Als NBTC beschikken we over een groot netwerk in de reis- en congressector. Zowel nationaal als internationaal. Afhankelijk van uw specifieke situatie, wensen en ambities, kunnen wij u toegang bieden tot verschillende doelgroepen en kanalen binnen deze sectoren. Of het nu gaat om de Chinese of Duitse consument of om die goede journalist van de New York Times. We kunnen u ook koppelen aan professionele congresorganisatoren die op zoek zijn naar een locatie voor een internationaal congres, of zorgen voor de noodzakelijke facts & figures voor uw businessplan.

Onze doelgroepen

Hier vindt u meer informatie over de doelgroepen die NBTC onderkent en over de manieren waarop we u kunnen helpen om daar toegang toe te krijgen.

Doelgroepen

Bij de consumentenbewerking deelt NBTC doelgroepen in op basis van het lifestyle-segmentatiemodel, dat is ontwikkeld door Motivaction.

Lees verder

Contact

Thijs de Groot

Partnership Development Manager
M 06 51422847
T +31 (0)70 370 5295
Twitter: @thysdegroot

Stuur een E-mail

Max Schreuder

Partnership Development Manager
M 06 55374774
T +31 (0)70 3705330
Twitter: @MaxJSchreuder

Stuur een E-mail
  • Consumenten Marketing

    Campagnes zijn een goede manier om de consument te bereiken. Het is daarbij belangrijk om een specifiek thema te kiezen, dat aansluit bij de beleving van de consument.

    Lees verder
  • Meetings- en congresmarkt

    Het is één van onze doelen om meer internationale meetings en congressen naar ons land te halen. Dat doen we door te laten zien dat Nederland een bijzonder aantrekkelijke bestemming is voor internationale zakelijke bijeenkomsten.

    Lees verder
  • Maak gebruik van de internationale PR consultants

    Bij het genereren van media-aandacht in on- en offline publicaties over reizen, lifestyle en cultuur werkt NBTC intensief samen met verschillende partners. De pers en public relations zijn een belangrijk onderdeel van de marketingaanpak.

    Lees verder
  • Travel Trade

    Het bundelen van krachten werkt: zo kunnen NBTC en haar partners reisprofessionals inspireren om Nederland op te nemen in hun reizen.

    Lees verder
  • Bereik uw doelgroep op Holland.com

    Komen ze naar Nederland dan komen ze op Holland.com. U kunt als adverteerder hiervan profiteren.

    Lees verder
  • Opkomende landen

    Opkomende markten als Zuidoost-Azië bieden veel kansen voor het toerisme in Nederland. NBTC gaat alliantiesamenwerkingen aan om potentiële toeristen binnen deze markten te benaderen.

    Lees verder