Samen zetten we Nederland internationaal op de kaart

Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak. Dat doen we samen met een groot aantal partners uit verschillende sectoren. Wilt u ook partner worden? Lees hoe het werkt en wat het u oplevert. 

Samenwerken

Voor de branding en marketing van ‘Holland’ als aantrekkelijke toeristische en congres-bestemming verbindt NBTC publieke en private partners aan elkaar. Deze versterken elkaar door kennis en ervaring te delen. NBTC staat midden tussen belanghebbende partijen in de toeristische sector, overheid, brancheorganisaties en intermediairs, zoals VVV’s en online touroperators. Daarnaast houden we contact met organisaties uit aanverwante sectoren, onderwijs- en kennisinstellingen en het niet-toeristische bedrijfsleven. We werken samen met internationale, regionale en stedelijke destination marketing-organisaties, maar ook met het Rijk, provincies en gemeenten.

  • Consumenten Marketing

    Campagnes zijn een goede manier om de consument te bereiken. Het is daarbij belangrijk om een specifiek thema te kiezen, dat aansluit bij de beleving van de consument.

    Lees verder
  • Meetings- en congresmarkt

    Het is één van onze doelen om meer internationale meetings en congressen naar ons land te halen. Dat doen we door te laten zien dat Nederland een bijzonder aantrekkelijke bestemming is voor internationale zakelijke bijeenkomsten.

    Lees verder
  • Persbewerking

    In een succesvolle marketingaanpak is het genereren van media-aandacht onmisbaar. Of het nu gaat om online- of offlinekanalen, aandacht op reis-, lifestyle- en cultuurkanalen mag niet ontbreken.

    Lees verder
  • Travel Trade

    Het bundelen van krachten werkt: zo kunnen NBTC en haar partners reisprofessionals inspireren om Nederland op te nemen in hun reizen.

    Lees verder
  • Holland Online

    Voor de promotie van bestemming ‘Holland’ beschikt NBTC over verschillende online platforms en social media-kanalen, waarmee we de consument direct kunnen benaderen.

    Lees verder
  • Opkomende landen

    Opkomende markten als Zuidoost-Azië bieden veel kansen voor het toerisme in Nederland. NBTC gaat alliantiesamenwerkingen aan om potentiële toeristen binnen deze markten te benaderen.

    Lees verder
  • Internationaal team

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
  • Uw doelgroep bereiken

    In onze samenwerkingsverbanden staan de marketingdoelstellingen en doelgroepen van onze partners altijd centraal. Die bepalen de uitgangspunten en de insteek van het partnerschap.

    Lees verder
  • Voorbeelden samenwerking

    NBTC werkt hard aan het promoten van Nederland bij nationale en internationale bezoekers. Daarvoor zetten we regelmatig succesvolle campagnes en projecten op

    Lees verder